Jungledag 2023 – Het lijkt wel sprookjesland!

Het is tijd voor avontuur voor onze welpen! Scoutingregio Maasdelta organiseert zaterdag 3 juni Jungledag 2023 bij Scouting Hellevoetsluis. Ruim 300 welpen uit de regio komen naar Hellevoetsluis voor een avontuurlijke en sprookjesachtige dag achter Fort Haerlem.  Lekker buiten zijn samen met heel veel scoutingvrienden. Het beloofd voor de welpen een dag vol gave scoutingspellen te worden. Ze beleven samen met Jungledieren mooie avonturen met nieuwe vrienden uit Sprookjesland, het thema dit jaar. Welk sprookjesfiguur hoop jij te ontmoeten?

Vanaf 2 uur in de middag zal de mobiele Scoutshop ook in Hellevoetsluis staan. Heel handig voor wat slimme scouting-aankopen voor op kamp of andere gave, handige en nuttige dingen van de Scoutshop.

#ScoutingregioMaasdelta #Materialendepot #Scoutshop #ScoutingHellevoetsluis #PLUSTrommel #LekkerbezigVoorne  #GemeenteVoorneAanZee