Scouting kampterrein tijdens Vestingdagen

Tijdens de Vestingdagen is er al een gave scoutingactiviteit, verzorgd door Scouting Hellevoetsluis.                          En jij kunt er bij zijn!

Vrijwilligers en explorers bouwen zaterdag 19 augustus al heel vroeg het kamp op. Natuurlijk pionieren we hele gave dingen, komt er een kampvuur en maken we wat lekkers.

Onze bevers, welpen, scouts en explorers nodigen we van harte uit op zaterdag 19 augustus op ons Vesting Scoutskamp voor een super gave Vestingdagen-opkomst.

Het programma ziet er als volgt uit:

10.00 uur                      Algemene opening

10.15 uur                      Scoutingspellen

12.15-12.30 uur          Lunch (neem je eigen lunch mee)

14.00 uur                      Sluiting voor bevers en welpen

17.00 uur                      Sluiting voor scouts

Explorers vragen we het hele weekend mee te helpen.

Kom jij ook? Meld je snel aan bij je eigen leiding. Natuurlijk dragen we allemaal onze Scoutfit en das en laten we zien dat we een trotse scout zijn.

Het Scoutingkampterrein is door iedereen te bezoeken tijdens de Vestingdagen. We laten graag zien we hoe we bij Scouting leven, spelen en leren in de natuur. Kortom het ontdekken van de wereld van Scouting.

Scouts en explorers van Scouting Hellevoetsluis assisteren op zaterdag 19 én zondag 20 augustus ook bij het Parkeren buiten de vesting. De speltakleiding geeft hierover meer informatie.