Jungledag zaterdag 4 juni 2016

Jungle-dag 2016
Deze keer mocht Scouting Hellevoetsluis dit organiseren.
Vandaag moesten de welpen hun best doen om te voorkomen dat een houthakker de hele jungle ging omhakken. Dat laten onze welpen natuurlijk niet gebeuren!
Die uitdaging gingen wij niet uit de weg!!
Er waren deze dag dan ook veel uitdagende spelletjes en nog veeeeeeel meer welpen om deze spelletjes te spelen. Alle welpen uit Regio Maas-Delta waren aanwezig bij ons op het Fort. En dat zijn er best heeeel veeel , zo rond de 300…….. Gelukkig werden zij verspreid over het gebied in en rond het Fort.
Er werden hindernissen genomen, pannenkoeken op blik gebakken, gekookt op zonne-energie, gepuzzeld en nog veeeeeel meer. Het was een gezellige boel zo rond het Fort. Overal waar je keek was het “groen”. Uiteindelijk hebben we met z’n allen de houthakker zover gekregen dat hij stopte met bomen omhakken. De Jungle is gered!IMG 7566