kabouters verrassen Sinterklaas

Tot grote vreugde van heel veel Scouts van Scouting Hellevoetsluis kwam Sinterklaas afgelopen zaterdag bij hen  op bezoek in hun clubhuis in Fort Haerlem. De Kabouters (de speltak meisjes uit groep 4 tot en met groep 6) hadden een verrassing voor Sinterklaas bedacht.

{gallery}08sinterklaas{/gallery}

Tijdens een eerdere opkomst pakten zij alvast een paar mooie cadeaus in voor Sint en zijn Pieten. Vooral met de handige regencape was Sinterklaas heel blij, want met de weersverwachting voor de komende dagen kan hij de cape goed gebruiken. Ook de andere speltakken hebben hun best gedaan. Er werd voorgelezen, gezongen en gek gedaan met de Pieten. Toen Sint vertrok werd hij enthousiast uitgezwaaid.  Ik hoop dat hij volgend jaar weer komt, wenste één van de kinderen vurig.  Na het bezoek aan de Scouting zag Sinterklaas dat hij nog wat tijd over had en ging daarom in draf naar het Droogdok waar ook nog een aantal kinderen met spanning op de komst van de Sint wachtte.