Kijkdagen van start bij lucht

Tsjongejonge, ze pasten bijna niet rond de vlag van de luchtverkenners bij het openen van hun opkomst. Afgelopen zaterdag kwamen de oudste welpen en kinderen van de wachtlijst kijken of ze volgend jaar naar de luchtverkenners gaan. Elk jaar draaien de oudste welpen mee met de vier scoutsspeltakken om een keuze te maken waar ze na de zomer naar willen overzwemmen. Dit jaar zijn het er best veel en de keuze is reuze. De luchtverkenners hebben goed kunnen laten zien hoe leuk het is bij lucht. Een vossenjacht met een koptelefoon op / bouwen aan elektronische opdrachten / zelf een vlieger bouwen / hoog klimmen in een boom … en natuurlijk krijgen ze overheerlijke door de luchtverkenners zelf gebakken pannenkoeken geserveerd.

De luchtverkenners hadden het goed voor elkaar … de welpen hebben genoten!

Volgende week gaan ze naar Oosterland en gaan ze kijken bij de orca’s. Dat wordt varen op het Brielse Meer!