Kijkdagen voor volgend jaar

Ja, ja, het wordt binnenkort voor de oudste bevers en welpen tijd om te gaan kijken waar ze volgend jaar naar toe willen. Kies je als bever voor de welpen Voornse Trekkers Horde, Shanti Horde of Rimboe Horde? Voor de oudste welpen is er ook volop keuze … wordt je orca, amfibie, landverkenner of luchtverkenner. Vanaf 27 mei, na de meivakantie, starten de kijkdagen. Ze staan al in de webagenda, maar alle oudste bevers en welpen krijgen binnenkort een brief met de uitleg en de planning.

Van de scouts gaan de amfibieën, landverkenners en luchtverkenners kijken bij de rowan/sherpa’s en de orca’s bij de zeeverkenners.

Oh ja, ook al weet je een beetje waar je naar toe gaat, het is is de bedoeling dat je bij alle keuze mogelijkheden gaat kijken. Het wordt vast en zeker ontzettend leuk.

Denk er aan dat je jouw keuze uiterlijk 24 juni doorgeeft aan Angelique Levels van de ledenadministratie.