Klopt het telefoonnummer & mailadres?

Stel … een lekker actieve scout loopt een blessure op tijdens scouting. Dat kan gebeuren! Natuurlijk zal daar door de leiding goed op gereageerd worden. Ook zullen ze ouders even bellen om door te geven wat er gebeurt is.

En dan … klopt het telefoonnummer niet!

Wij halen telefoonnummers en mailadressen van leden en ouders/verzorgers uit de ledenadministratie bij Scouting Nederland, genaamd SOL (Scouting OnLine). Deze gegevens worden bij inschrijving door Scouting Hellevoetsluis doorgegeven aan Scouting Nederland. Het bijhouden van deze gegevens moet door de leden/ ouders zelf gebeuren.

Daarom een dringeld verzoek om eens in te loggen bij sol.scouting.nl en zelf te controleren of de gegevens nog kloppen. Inloggegevens kwijt? Onderaan deze nieuwsbrief staat je lidmaatschapsnummer. Daarmee kunnen nieuwe inloggegevens aangevraagd worden.

Alvast enorm bedankt!