Klussers voor Scouting gezocht tijdens NLdoet

De meer dan 50 enthousiaste vrijwilligers  van Scouting Hellevoetsluis zorgen elke zaterdag weer dat zo’n 200 Hellevoetse kinderen heerlijk kunnen ravotten en op een leuke manier belangrijke dingen leren. Ondanks zoveel vrijwilligers zijn er altijd klussen die eigenlijk gedaan moeten worden maar toch blijven liggen. NLdoet biedt een mooie gelegenheid die eens op te pakken!

We zijn dan ook op zoek naar mensen die op vrijdag 18 maart de handen uit de mouwen willen steken en ons willen helpen met drie klussen. Om al het spelmateriaal overzichtelijk op te kunnen bergen moet een stelling geplaatst en het materiaal gesorteerd en opgeruimd worden. Daarnaast willen we heel graag nieuwe banken in het leidinglokaal maken. Het materiaal is er, nu nog de vrijwilligers die hem in elkaar zetten! Van ons clubgebouw, Fort Haerlem in de Vesting, wordt intensief gebruik gemaakt, het gebouw is dus toe aan een grote schoonmaakbeurt. Ook hiervoor zoeken we mensen die best een keer de handen uit de mouwen willen steken zodat de kinderen in een schone omgeving kunnen spelen.

Bent u geïnteresseerd, en wilt u ons helpen deze klussen te klaren? Kijk dan voor meer informatie op www.NLdoet.nl