Niet aangemeld voor 26 juni? Toch komen!

We hebben jullie via de nieuwsbrief en email uitgebreid op de hoogte gehouden van de komst van de Prins van Oranje naar Hellevoetsluis. Hij zal de verdedigingswerken van Hellevoetsluis symbolisch heropenen bij Fort Haerlem. Een aantal scouts en vrijwilligers hebben vrij gevraagd (en gekregen) om aanwezig te zijn bij deze gebeurtenis. Op maandag 18 juni hebben we een infoavond gehouden. Zaterdag 23 juni om 12:30 uur gaan we met alle vrijwilligers en scouts oefenen zodat het dinsdag allemaal vlekkeloos verloopt.

Ben je nog niet aangemeld maar kan je wel om 15:00 uur (of iets later) bij het plein zijn? Kom dan in Scoutfit naar het plein, wij laten graag aan iedereen zien hoe groot en actief Scouting Hellevoetsluis is, echt doen dus! Vanaf 15:30 is het plein opgengesteld voor iedereen en valt het Fort te bezichtigen. Op het plein presenteren we Scouting Hellevoetsluis met allerlei activiteiten, onder andere een opgetuigde lelievlet.

Naast de Prins komt ook de voorzitter, een bestuurslid en de directeur van Scouting Nederland de opening bijwonen. Ook ScoutTV zal aanwezig zijn met twee camera’s om alles goed te filmen.

Wij horen geruchten dat juffen en meesters van basisscholen het een leuk idee vinden om met de hele klas te komen kijken. De gemeente heeft ons laten weten dat dit uitdrukkelijk niet de bedoeling is! Mocht je van jouw school dit soort plannen horen wil je aan school doorgeven dat dit niet de bedoeling is?