Lijkt scouting wat voor jou?

Maak dan snel een afspraak om eens te komen kijken!

Elke zaterdag zijn er weer leuke scoutingavonturen te beleven, lekker buiten, in de natuur. Zit je in groep 2 of 3 en ben je al 5 jaar? Meld je dan aan bij onze enthousiaste bevers. Zit je in groep 4, 5 of 6? Kom dan kijken bij één van onze welpenhordes! Zit je in groep 7 en ben je al 10 jaar? Dan kun je kiezen … Zijn de avontuurlijke landverkenners misschien iets voor jou? Of zijn de hoogtezoekers bij de luchtverkenners meer jouw ding? Of misschien de veelzijdige amfibieën? Of ben je graag op het water te vinden bij de orca’s? Meld je dan aan om eens te kijken bij jouw voorkeur.

Het is wel van belang je even aan te melden bij Anneke van onze ledenadministratie. Zij maakt voor jou de afspraak bij de speltak en stuurt je de regels toe over wat we met elkaar afspreken over coronamaatregelen.

Tot ziens bij Scouting Hellevoetsluis!