Maak kennis met Stam +t

title

Ook voor de 23-plussers heeft Scouting Hellevoetsluis een speltak. Niet voor iedere week zoals bij de scouts of de welpen, maar één keer per maand. Vorig jaar bleek er namelijk na inventarisatie onder leidinggevenden die nog lang geen plusscouts zijn, behoefte te zijn op regelmatige basis bij elkaar te komen. Deze 23-plus stam is daarom bij elkaar gekomen en na een prijsvraag is voor de naam ‘Stam +t’ gekozen: stam van stam (dat is de naam van volwassen groepen binnen scouting) en de +t met een knipoog dat de Stam hartstikke levend is.

Deze Stam +t komt gemiddeld eenmaal per maand op een vrijdagavond bij elkaar. Het programma wordt bij toerbeurten door de leden bedacht en uitgevoerd. Contributie wordt er niet geheven, maar je betaalt voor consumpties.

De activiteiten die al hebben plaatsgevonden zijn o.a.: bowlen, barbecue, sinterklaas dobbelspel en een kerstopkomst met gourmet, en wie weet wat er er nog meer op het programma komt te staan!