Nieuwjaarsborrel 2014

Ook Jeroen heeft er zin in  …

Het was weer heel gezellig afgelopen zaterdag 11 januari. We zijn het nieuwe jaar gestart met twee prachtige nieuwjaarsbijeenkomsten.

Na de opkomst was er allereerst een lunch, door het bestuur aangeboden aan kader met partner. Gezellig hebben we met ca. 30 mensen genoten van de prima verzorgde lunch in het zeeverkennerslokaal. Onze nieuwe (aspirant) voorzitter, Jantien wenste iedereen een fantastisch scouting jaar.

Om 4 uur was er dan in het rowan/sherpa lokaal een goedbezochte en gezellige Nieuwjaarsborrel, waar veel (regio)scouts en gasten uit de gemeente elkaar troffen. Het traditionele welkom aan vrijwilligers die nieuw of aan een nieuwe functie begonnen kreeg alle aandacht. De traditionele bon als dank-je-wel is uitgereikt aan enkele vrijwilligers die gestopt zijn met hun vrijwilligerswerk in onze groep. In de nieuwsbrief van januari zullen we daar uitgebreid bij stil staan. Het was goed om te zien dat er meer welkom geheten werden, dan dat er afscheid genomen werd.

Het is wel duidelijk … we hebben er weer zin in!