Meld je aan voor NLdoet bij Scouting Hellevoetsluis

Op vrijdag 15 maart zijn we blij met alle hulp, want …

natuurlijk doet Scouting Hellevoetsluis dit jaar weer mee met NLdoet, de grootste vrijwilligersactie van Nederland, georganiseerd door het Oranje Fonds. Met deze actie laat NLdoet zien hoe belangrijk actieve burgers voor de samenleving zijn en hoe leuk vrijwilligerswerk kan zijn, ook voor ons het kloppend hart van onze vereniging.

Wij nodigen iedereen uit te komen helpen met één van de drie klussen die wij met anderen willen oppakken op onze NLdoet-dag vrijdag 15 maart. Kies een klus en meld je aan bij NLdoet:

Het opknappen van het lokaal van de luchtverkenners.   Klik hier voor meer informatie en aanmelding

Stenen rapen rond Fort Haerlem (ons clubhuis)             Klik hier voor meer informatie en aanmelding

Het verven van het lokaal van de Shanti Horde              Klik hier voor meer informatie en aanmelding