Nancy, Zonnetje van de maand

Even alle aandacht voor Nancy. Klik hier voor meer foto’s.

Onze Nance is afgelopen zaterdag in het zonnetje gezet … door Centrum Vrijwilligerswerk. Na de bevers & welpen-sluiting van de speciale Scout It Out opkomst op winkelcentrum de Struytse Hoeck, ontvang Nancy uit handen van Henny Wiersma het ‘zonnetje’, een mooie bos bloemen en veel lekkers.

Compleet verrast is Nancy door deze benoeming. We kennen haar (ze is teamleider bij de meisjeswelpen Shanti Horde) als iemand die een hartelijk scoutinghart heeft en dat als vanzelfsprekend uitdraagt, maar tegelijkertijd heel bescheiden is over haar inzet. Maar iedereen bij scouting kent Nancy en heeft een warm respect voor haar, terwijl zij haar eigen aandeel wegwuift en verwijst naar dat van anderen. Misschien wist ze nog niet hoe we haar aanstekelijke enthousiasme voor scouting waarderen …. daarom voor deze keer, op onze aanbeveling, even alle aandacht voor Nancy. Lees hier het bericht van Centrum Vrijwilligerswerk.