Start voorbereiding WJ 2015

Ze hebben er zin in!

Enkele scouts van Scouting Hellevoetsluis hebben zich opgegeven voor de World Jamboree 2015 in Japan!

De inschrijving is nu gesloten en is bekend bij welke groep iedereen ingedeeld is. ‘Onze’ scouts zitten in de groep Euromast (alle groepen hebben een naam van een gebouw uit de buurt) en afgelopen weekend was de eerste voorbereiding. Voordat het zover is gaan ze nog op verschillende sub-kampen om op te warmen. Het zijn …

Michelle, Tom, Jochem & Jochem en Sanne van de zeeverkenners en Emma (de Koning) van de amfibieën. Liselotte, leiding van de rowan/sherpa’s, is hun troepstafleider.

Xanthe stond op de wachtlijst, maar die kan bij de Martinitoren instromen en Myrthe van de Wilde Vaart gaat mee als ICT-er. Er komen nóg drie weekenden en één weekend (hemelvaart 2015) komen alle Nederlandse deelnemers bij elkaar.

We zullen ongetwijfeld nog meer van hun horen !