Nieuwe voorzitter

Met de start van het jaar 2017 neem ik het stokje van Jantien over als voorzitter van Scouting Hellevoetsluis. De afgelopen vier jaar heb ik de rol van secretaris met heel veel plezier ingevuld. In de rol van voorzitter, waar ik heel erg veel zin in heb, hoop ik nog meer voor de groep te kunnen betekenen. Als secretaris heb ik de groep goed leren kennen en ik vertrouw er op dat ik in mijn nieuwe rol deze kennis nuttig kan gebruiken en ben er tegelijk van overtuigd dat ik nog heel veel nieuwe dingen ga leren.

Ik bedank Jantien voor haar betrokken voorzitterschap van Scouting Hellevoetsluis in de afgelopen drie jaar. Van dichtbij heb ik meegemaakt hoeveel lef ze getoond heeft door deze uitdaging aan te gaan. Met de inbreng van haar bestuurlijke kennis van zaken en haar kijk op onze organisatie en de mensen, heeft ze veel nieuwe inzichten aangedragen waar we als groep profijt van kunnen hebben.

Mijn nieuwe functie betekent wel dat er per direct een vacature voor een nieuwe secretaris is. Een plek die ik graag vrij maak voor iemand die het net zo leuk gaat vinden om deze mooie functie in te vullen. Een klein voordeel is dat ik als voorzitter de nieuwe secretaris rustig wegwijs kan maken en inwerken.

Graag ontmoet ik jullie als vanouds bij een van de vele activiteiten bij Scouting Hellevoetsluis!

Groet, Lauret Tromp