Nieuwjaarsduik Hellevoetsluis succes!

Nieuwjaarsduik Hellevoetsluis 2015 was gezellig druk bezocht!

Een frisse start van 2015. Met een gevoelstemperatuur die lager was dan de buitentemperatuur van 3 graden doken 172 enthousiaste Nieuwjaarsduikers in het koude water (+8 graden) van het Haringvliet. De sfeer was heel gezellig en vol verwachting.  De jongste duiker was 4 en de oudste 69. De duikers uit Hellevoetsluis e.o. (tot in Den Haag en Margraten) stonden te trappelen en te swingen op aanwijzingen van Wouter van The Healthfactory Liefstyle (v/h Yvonnes Lifestyle) en de opzwepende muziek.

Wij feliciteren deze bikkels met hun duik in 2015!

We bedanken de reddingbrigade, Cape Helius, The Healthfactory Lifestyle en Gemeente Hellevoetsluis voor hun medewerking aan de eerste Nieuwjaarsduik die Scouting Hellevoetsluis mocht organiseren.

Klik hier voor een leuk verslag van de duik, door Peter Heine.

Klik hier voor een impressie van de duik met enkele interviews, door Wil van Balen.