Hulp ouders bij Fort schoonmaak!

Vele handen maken licht werk.

Kom ook helpen en meld u aan!

De start in 2015 voor Scouting Hellevoetsluis komt eraan. We gebruiken het fort intensief als ons clubhuis. Aan het einde van de opkomst op zaterdag wordt het fort schoongemaakt door één van de speltakken, met aandacht voor: gangen, hallen, trappen en toiletten. Het is dan echter niet mogelijk de algemene ruimtes gronding onder handen te nemen. Een schoon fort is natuurlijk belangrijk voor het welzijn van de kinderen en het kader. Als bestuur willen we minimaal tweemaal per jaar een uitgebreide schoonmaakactie houden.

Op donderdag 8 januari is de eerstvolgende schoonmaakactie. We vragen daarvoor specifiek uw hulp als ouders / verzorger om ons hierbij te helpen. Ouders en andere vrijwilligers kunnen zich aanmelden bij Bram@scoutinghellevoetsluis.nl.

We beginnen om 19.00 uur tot uiterlijk 21.30 uur. Uiteraard zorgen wij voor koffie en thee.