Nog geen oplossing voor stalling winteronderhoud vletten

Helaas is er nog geen oplossing gevonden om het jaarlijks onderhoud aan de vletten ergens binnen te realiseren. De afgelopen winter hebben de zeeverkenners en zeeverkennerleiding wel keihard gewerkt aan de vletten, door steeds één vlet binnen in het clubhuis op Oosterland te leggen en deze te schuren en opnieuw te verven. Soms konden we bij buren op Oosterland ook een boot binnen leggen, maar op deze manier het onderhoud verzorgen is niet ideaal. We hebben negen vletten en het is dan ook niet gelukt om deze winter het onderhoud aan alle vletten te doen. Dat betekent dat we op dit moment nog niet beschikken over alle boten. Gelukkig is het geen belemmering voor de wekelijkse opkomsten, maar voor bijzondere opkomsten komen we de vletten die nog niet klaar zijn wel te kort.

Wie een tip heeft voor een ruimte – een schuur of loods – in de directe omgeving van Hellevoetsluis, waar we ’s winters onze vletten kunnen onderbrengen en onderhoud kunnen doen met onze leden, kan altijd contact opnemen. Mail naar info@scoutinghellevoetsluis.nl