We gaan op kamp …

De welpen Voornse Trekkers Horde zijn al op kamp geweest in de meivakantie en zij genieten nog steeds na van dit fantastische feestelijke kamp. Alle anderen kijken al vol verwachting uit naar hun kamp. De leiding is al maanden druk in de weer met de voorbereidingen voor het kamp. Er worden prachtige plannen gesmeed over thema’s en uitstapjes. Er zijn al verschillende informatie bijeenkomsten geweest met ouders. Vooral voor de zeeverkenners en wildevaarders wordt het dit jaar bijzonder. Zij gaan namelijk naar het 10-daagse Nawaka in Zeewolde waar ze zo’n 5.000 andere waterscouts treffen tijdens het 4-jaarlijkse Nationale WaterKamp.

Op kamp gaan is iets om naar uit te kijken en het beloofd weer prachtig te worden. We wensen iedereen nog veel succes en vooral veel voorpret bij alle voorbereidingen!