Onze welpen zijn weer terug!

Onze welpen van de Voornse Trekkers Horde zijn allemaal weer veilig teruggekomen van kamp. Op kamp gaan is hét hoogtepunt van ons scoutingjaar en dat was het ook. Wat hebben ze een plezier beleefd op kamp in Vlaardingen. Alles stond in het teken van de Chocoladefabriek met de moeilijke opdracht om cocobonen te vinden om de weggelopen Oempa Loempa’s weer terug te brengen om weer te komen werken in de chocoladefabriek van Willie Wonka. Er is keihard gewerkt, gesport, geklommen, gewandeld, gezongen bij het kampvuur, film gekeken vanuit je slaapzak en … ach, het was gewoon een feest. Natuurlijk is het de welpen gelukt om voldoende cocobonen te vinden en waren Willie Wonka en de Opper Oempa Loempa helemaal gelukkig … net als de welpen en de kampleiding. De laatste verrassing – lasergamen – was een knaller waarmee het kamp voor onze welpen werd afgesloten. Er zal nog lang nagenoten worden van dit fantastische kamp!

Een groot compliment aan het kampleidingteam!!!