Open Dag 8 februari 2014

Open Dag

Scouting Hellevoetsluis – ’60 jaar jong’

zaterdag 8 februari van 09.30 – 12.00 uur

Wij zetten dan onze deuren wijd open voor iedereen die geïnteresseerd is in scouting. Om 10 uur starten de speltakken met hun opkomst en is er voor kinderen tijdens de Open Dag gelegenheid deze opkomst mee te draaien.

• Dat kan al vanaf 5 jaar bij de bevers.
  • Zit je in groep 4, 5 of 6 dan kun je meekijken bij één van onze drie welpen speltakken.
  • Zit je in groep 7 of 8 tot 15 jaar, dan ben je van harte uitgenodigd bij één van onze scout speltakken.
  • Zelfs vanaf 16 jaar zijn er leuke activiteiten om mee te doen.

We houden rekening met jullie komst en hebben leuke spellen bedacht, zodat iedereen een goede indruk krijgt wat Scouting Hellevoetsluis allemaal te bieden heeft. Kom op tijd! Vanaf 09.30 uur kun je je al aanmelden. Vooraf aanmelden kan ook (maar hoeft niet) op info@scoutinghellevoetsluis.nl, dan geven we alvast door dat je komt. Vermeld bij je aanmelding je leeftijd en in welke klas je zit.

Ouders zijn ook van harte welkom om onder het genot van een kopje koffie of thee zich te laten informeren hoe het allemaal geregeld is bij Scouting Hellevoetsluis en eens rond te kijken in ons clubhuis Fort Haerlem.

Tot ziens op 8 februari !