Afscheid van Tjerk

alt

Tjerk Hazeveld heeft zijn scoutingdas verwisseld voor een stropdas. Tjerk is na 9 jaar voorzitterschap gestopt als voorzitter en tijdens de Nieuwjaarsborrel op 11 januari hebben we afscheid genomen van onze voorzitter. Het zijn bewogen jaren geweest. De juridische structuur is aangepast; we hebben nu een vereniging en een stichting. De communicatie is gedigitaliseerd; wij zijn te volgen op twitter en facebook en de digitale nieuwsbrief is geïntroduceerd. De contacten met de gemeente over onze huisvesting waren moeizaam, maar uiteindelijk succesvol met de verhuizing van het onderhoud van onze boten van de schuur naar de loods en … de renovatie van Fort Haerlem met de heropening door toen Prins Willem Alexander, waarbij we prominent aanwezig mochten zijn. Ook regionaal is Scouting Hellevoetsluis goed op de kaart gezet en de samenwerking goed.

In zijn afscheidspraatje geeft Tjerk aan in ieder geval vrijwilliger te blijven en drukt ons op het hart: “Ben trots op Scouting Hellevoetsluis!”.

Tjerk, bedankt!