Piet wel maar Sinterklaas niet!

Dit jaar werkt Sinterklaas thuis. Hij wel, maar Piet niet. Dus onze bevers en welpen stapten vanochtend het fort binnen onder begeleiding van leuke Sinterklaasmuziek en hadden een online afspraak met Sinterklaas. Hij had voor iedereen een vriendelijk woordje en was heel benieuwd welke avonturen ze het afgelopen jaar beleefd hadden bij Scouting. Een welp was onder de onderdruk geweest van een ontmoeting met de burgemeesterin. Kortom, prachtige verhalen zijn verteld. Sinterklaas was er niet, maar twee pieten wel. Zij brachten voor de jongste scouts kadootjes rond en er was voor iedereen wat lekkers natuurlijk.

Dank u wel Sinterklaas. Blijf gezond en heel graag tot volgend jaar. Komt u dan weer zelf op bezoek?