PLUS sponsoractie gaat weer verder

Deel 2 van de sponsoractie van PLUS loopt tot 15 september. Na de zomer staat Scouting Hellevoetsluis al op een mooi sponsorbedrag en op de 5e plaats. We hopen dat velen ons het foucher gunnen dat je krijgt bij de boodschappen bij PLUS  Trommel. Er is nu ook een bonus van € 1.000 te verdienen. Daarbij maken individuele klanten kans op een groot bedrag! Klanten die voor € 50 (of meer) boodschappen doen ontvangen 0 als zij meedoen aan de sponsoractie – een sponsorenvelop. Stop de kassabon voorzien van naam, vereniging en telefoonnummer in de envelop en doe deze in de actiebus. Je maakt als klant en de door jouw gekozen vereniging beiden kans op € 500. Tijdens het uitreiken van de cheques zal de winnaar getrokken worden.

Heel veel succes en enorm bedankt!