Stay@home insigne

Streng doch rechtvaardig heeft een zes-koppige jury beslist over ingeleverde opdrachten tijdens een online-opkomst van scouts. Deelnemende scouts hebben afgelopen zaterdag thuis knetterhard gewekt aan 25 opdrachten om maar zoveel mogelijk punten te halen. En dat waren geen eenvoudige opdrachten: ‘bouw een winter wonderland in je woonkamer waarin je als scout op een slee zit of skiet of snowboard’ of maak een beeldstrip met foto’s van ‘Een typische dag van een scout bij Scouting Hellevoetsluis’. Er zaten geniale inzendingen tussen die toch afgekeurd moesten worden omdat ze niet aan de opdracht voldeden, zo jammer. Twee opdrachten zijn helemaal niet gemaakt, maar 23 opdrachten dus wel. Een groot compliment aan de mensen die deze digitale opkomst hebben georganiseerd. De drie winnaars zijn … op nummer 1: zeeverkenner Twan, op nummer 2: luchtverkenner Fenna en op nummer 3: luchtverkenner Levi. Gefeliciteerd! Alle deelnemende scouts hebben het speciale ‘stay@home 2020’-insigne verdiend.