Strandschoonmaak een succes

Dit jaar gingen de bevers en welpen op uitnodiging van de Rotary Voorne Putten het strand schoonmaken langs het Haringvliet. En dat deden ze met veel enthousiasme. Eerst kregen ze uitleg van natuurgidsen en vervolgens in groepjes met vuilniszakken het strand langs om alle rommel op te ruimen. Daarna konden ze op het schoongemaakte strand zich uitleven in het bouwen van zandkastelen. Moe van al het harde werken konden ze even bijkomen bij Adventuredome met een patatje om vervolgens weer helemaal opgeladen nog even te gaan spelen in de indoor-speeltuin. Het was een mooie actie. Wethouder Schop was onder de indruk van de vrolijke bevers en welpen die goed werk hebben verricht. Dank je wel aan de Rotary Voorne-Putten, Advertentiedome, IVN en Farm Frites.