Tom de Koning

Hoi,

Ik ben Tom de Koning. Al sinds een kleine jongen ben ik bij de scouting, begonnen als welp en daarna het waterwerk, naar mijn mening wel de tofste stroming bij Scouting Hellevoetsluis, want er is niets leuker dan in de zomer lekker met een bootje te zeilen. Daarnaast heb ik ook nog veel andere scouting activiteiten ondernomen, zo ben ik naar de wereld jamboree in Japan gegaan en ben ik met een groep Australische scouts gaan hiken in noord Zweden. En dat is misschien wel het leukste van scouting, samen met andere scouts op avontuur gaan.

Ik vind het heel leuk om de Orca’s iets bij te brengen over het zeilen en ze enthousiast te maken voor het waterwerk en natuurlijk in de zomer samen met ze het water op te gaan.