Esther Swaep

Heei!

Mijn naam is Esther Swaep. Ik ben 18 jaar oud en woon in Hellevoetsluis.

Ik kom zelf al een hele tijd op scouting! Sinds ik 2 weken oud ben, ga ik al mee met mijn ouders naar scouting. Toen ik vier jaar oud was ben ik begonnen bij de Bevers. Hierna ben ik overgevlogen naar de Esta’s (nu de Rimboe Horde). Na bij de Esta’s te hebben gezeten ben ik zelf ook een Orca geweest. Na de Orca’s ben ik overgezwommen naar de Zeeverkenners en als laatste naar de Wilde Vaart. Na de Wilde Vaart heb ik besloten leiding te gaan geven bij de Orca’s, omdat leidinggeven bij het waterwerk mij toch het leukste leek!

Het waterwerk vind ik leuk, omdat je heerlijk elke zaterdag kunt zeilen en de groep erg gezellig is, veel van mijn vrienden heb ik ook leren kennen via scouting!

Mijn hobby’s zijn badminton, gezellig afspreken met vrienden, zeilen en natuurlijk scouting!

Ik hoop jullie snel te zien!