Uitslag radioverbindingen Jota 2021

Vanaf de opening van de eerste radioverbindingen op vrijdagavond tot aan de laatste call op zondagochtend zijn vele uren achter de microfoon doorgebracht met een resultaat dat er wezen mag. Er zijn 80 verbindingen gemaakt en 29.312 km gezonden. Elke verbinding is vastgelegd waardoor er ook echte award uitgereikt kunnen worden … en de winnaars zijn:

De Wereld Award Jota 2021 gaat naar:

1. Zeeverkenner Sten, die in Brazilië uit kwam (9.188 km)
  2. Zeeverkenner Twan, die in Finland uit kwam (1.833 km)
  3. Zeeverkenners Goedereede (Joas, Floor, Wessel, Amy, Jaira) die uit kwamen in Italië (1.724 km)

De Nederland Award Jota 2021 gaat naar:

1. Landverkenner Roel, die in Eelde uit kwam (220)
  2. Zeeverkenners Daniël, Bjorn, Willemke en Sten, die – ook – in Eelde uit kwamen (219 km)
  3. Orca’s Mauro, ram, Daan en Elano, die in Steenwijk uit kwamen (174 km).

De Welpen Award Jota 2021 gaat naar de Voornse Trekkers Horde. Zij kwamen uit in Schiedam (21 km)

De Bever Award Jota 2021 is voor de bevers. Zij kwamen uit in Goes (37 km).

Gefeliciteerd allemaal!

We bedanken alle organisatoren en de vele helpende handen voor dit fantastische Jota-weekend. Onze speciale dank aan molen De Hoop en de Electronicaclub Zuid-Hollandse Eilanden.