”Valentijn Vossenjacht”. met de regio

Baden Powell dag werd dit jaar op 14 februari 2009 gevierd met een vossenjacht Valentijn stijl  samen met de Regio Maasdelta groepen:Welpen,Esta’s en Kabouters

Alles was er; Vossen, sommige deelde suikerharten uit, Jagers, die het wel heel spannend maakten.

Suikerspin apparaat,Party tent, lokalen om te lunchen.

Samen komen we er wel!

{gallery}09valentijn{/gallery}

Groepjes werden er gemaakt aan de hand van gekleurd hart.Loopkaart, en platten grond mee, want er waren 18 vossen te zoeken!Ongeveer 250 mensen hadden geluk, met het weer, en met liefde gedaan.Want geluk moet je hebben bij zo’n organisatie in februari in Nederland.Het motto van dit jaar bij scouting is;”laat je aan de buiten wereld zien, wat scouting betekend”.Wij zijn goed begonnen dit jaar.

Bedankt, voor iedereen zijn inzet voor een geslaagde dag! Kijk hier voor meer foto’s

Nancy van de kabouters!