Veel belangstelling voor Open Dag!

rowansherpas

‘Bakboord, stuurboord, midscheeps’: de kinderen en ouders die afgelopen zaterdag bij de Shanti Horde kwamen kijken tijdens de Open dag bij Scouting Hellevoetsluis, weten inmiddels precies wat dat is. Ze speelden onder luid gelach, en gadegeslagen door nieuwsgierige voorbijgangers, het spel op het voorplein van Fort Haerlem samen met de welpen van de Shanti Horde. Meer dan 40 kinderen kwamen met hun ouders naar het scoutingclubhuis om te kijken en te beleven wat scouting is. We hopen dat zij het leuk vonden. De scouts hebben in ieder geval een leuke dag gehad.

Iedereen bedankt voor de inzet en het enthousiasme, zonder jullie was het niet gelukt. Een bijzonder woord van dank richten we tot de Rowan/Sherpa’s. Zij stelden niet alleen hun lokaal beschikbaar voor de ontvangst van bezoekers, schonken koffie/thee en limonade, maar vingen ook kijkertjes op en zorgden dat ze in het juiste lokaal terecht kwamen. Super!