Verdere versoepeling coronamaatregelen

Met de verdere versoepeling van de coronamaatregelen die per 1 juli van toepassing zijn is er nog meer ruimte voor onze opkomsten. Het belangrijkste is dat we ook – onder voorwaarden – binnen opkomsten kunnen houden en we tijdens het scoutingspel in de buitenlucht niet de 1,5 meter afstand hoeven aan te houden tot leden tot 18 jaar.

Lees hier de regels na de versoepeling vanaf 1 juli.

Tot nu toe is het prima gelukt om – ondanks de maatregelen – hele leuke scouting opkomsten te beleven. Maar eerlijk is eerlijk, het is toch wel weer fijn dat steeds meer mogelijk is om weer leuke plannen te maken. Er zijn nog maar één of soms twee opkomsten tot aan de zomervakantie en WE gelukkig BIJNA OP KAMP GAAN. Laten we hopen dat na de zomer het coronavirus niet meer voor belemmeringen zorgt en we weer onvoorwaardelijk kunnen genieten van scouting bij Scouting Hellevoetsluis.