Jantje Beton eindstand

Voorlopige eindstand collecte Jantje Beton

Met de collectebus is na een week collecteren door onze scouts in Hellevoetsluis een fantastisch bedrag opgehaald van € 6.392,37!

Dat is zeker WAUW!

De welpen, scouts en explorers konden dit jaar weer actief met de collectebus langs de deuren en op winkelcentra collecteren en hebben ze dit geweldige bedrag opgehaald. Daarbij komt nog de opbrengst van de digitale collecte. Verschillende speltakken hebben namelijk een digitale collectebus geactiveerd waar ook geld op is ontvangen. Er volgt nog een totale eindstand.

Elk jaar collecteren onze scouts voor Jantje Beton. Jantje Beton zet zich in voor meer en uitdagender speelruimte en meer speelkansen voor álle kinderen. De helft van het opgehaalde geld gaat naar Jantje Beton en de andere helft is voor de collecterende speltak. De opbrengst wordt ook bij Scouting ingezet voor een uitdagend scoutingspel voor alle scouts. Wij zeggen net als Jantje Beton: “STOP NOOIT MET SPELEN!”

Dank je wel aan iedereen voor hun bijdrage in de collectebus van één van onze scouts voor Jantje Beton.