We doen weer mee met PLUS Sponsoractie!

PLUS Trommel is gestart met een nieuwe sponsoractie en Scouting Hellevoetsluis mag weer mee doen. Er is een sponsorbedrag van € 11.000,- beschikbaar gesteld en een flink aantal verenigingen in Hellevoetsluis dingen mee om een deel hiervan in ontvangst te nemen.

Hoe werkt het?

Bij besteding van 10 euro ontvang je één PLUS sponsorpunt. Via de speciale actiekast achter de kassa’s schenk je dat sponsorpunt aan de vereniging van jouw keuze: Scouting Hellevoetsluis natuurlijk! Hoe meer sponsorpunten wij verzamelen hoe groter het sponsorbedrag is dat wij aan het einde van deze actie mogen ontvangen. Het bedrag van € 10.000,- wordt verdeeld over de deelnemende verenigingen op basis van de verzamelde sponsorpunten.

Wanneer?

De actie loopt van 3 juni t/m 15 september met een onderbreking voor de zomervakantie van 27 juli t/m 25 augustus. In de weken na de zomerstop – vanaf 26 augustus – kan er nog eens € 1.000,– verdiend worden. Hoe dit precies in zijn werk gaat is nog even een verrassing maar zal t.z.t. duidelijk worden. We begrepen dat ook individuele leden kans maken op een groot bedrag. Lees in de flyer alle informatie.

We vragen iedereen die bij PLUS Trommel boodschappen doet en Scouting Hellevoetsluis een warm hart toe draagt ons te steunen en de sponsorpunten aan ons te schenken. Hoe meer punten wij sparen, hoe groter het sponsorbedrag.

Alvast enorm bedankt!