Groepskampkriebels!

Net als Harry Potter op zijn Nimbus 2000 vliegt de tijd. Het aftellen voor het Groepskamp 2019 is begonnen. De tenten zijn ingedeeld, menu’s samengesteld, alle materialen gecontroleerd. Er wordt flink geklust en geknutseld (zie foto) om ons het Groepskamp 2019 helemaal in de sfeer van Harry Potter te laten beleven. Er zijn fantastische plannen gemaakt en hele bijzondere reserveringen … we kunnen hier helaas niet verklappen wat er allemaal staat te gebeuren maar het wordt zeker weten heel bijzonder.

Wel kunnen we verklappen dat de bevers en welpen op 6 juli te gast zijn in het Tivoli Theater en daar de eerste film van Harry Potter te gaan kijken. Dat is een prachtige aanloop naar het kamp.

We nemen heel veel spullen mee. Alle aanhangers zijn ingedeeld en er is ook een vrachtwagen voor de spullen. Toch een oproep: Is er iemand – een ouder – die een bakwagen (c wagen) beschikbaar heeft voor het brengen en halen van het pionierhout? Neem dan contact op met arno@scoutinghellevoetsluis.nl.