We zijn blij met onze vrijwilligers

Omdat ze er 11 januari waren:

Naast Jantien en Bram: David, Ilja, Rob, Gerard, Lucienne, Joris, Micha, Liselotte en Puck.

In 2013 zijn enkele vrijwilligers nieuw gestart of aan een nieuwe functie binnen Scouting Hellevoetsluis begonnen. We noemen ze graag even: Danny de Koning en Marieke van de Water bij de bevers; Lars de Klepper, Lucienne Bakker en Anna Hoogesteger bij de orca’s; Arnoud Vaandrager bij de landverkenners; Joris Straver en Liselotte Struijs bij de rowan/sherpa’s; Micha Heemskerk bij de pivo’s; Jos Noordergraaf als oudervertegenwoordiger; Angelique Levels bij ledenadministratie; Jantien Fröling als beoogd voorzitter; Gerard, Rob & David als hamburgerbakkers; Ilja Slechte en Dennis als bardienst; Puck Wenderich bij algemene ondersteuning en Ivo Kooijman als groepsbegeleider. Er was een ook dank je wel van enkele vrijwilligers. Kijk hier voor de foto’s.

Zij worden nu genoemd, maar … we zijn blij met alle vrijwilligers !