Welkom aan nieuw bestuurslid

Kirsten van der Klei is het jongste bestuurslid van Scouting Hellevoetsluis. Zij is zaterdag 30 september met ruime meerderheid van stemmen door de (tussentijdse) Groepsraad voor een jaar benoemd in het bestuur op de ‘kweekvijver’ plaats. Sinds 2016 is de mogelijkheid geschapen om een jaar als volwaardig bestuurslid mee te draaien in het groepsbestuur, als een soort kweekvijver. Het is voor Kirsten een leuke ervaring en voor het bestuur een frisse blik op het eigen functioneren. Kirsten volgt Micha Heemskerk op die eerder een jaar in het bestuur heeft meegedraaid.

Kirsten is moeder van een bever, een welp en een amfibie en was al actief als oudervertegenwoordiger van de bevers. Als ouder van drie jeugdleden heeft zij ongetwijfeld weer een nieuwe kijk op onze groep. We wensen Kirsten veel succes en vooral veel plezier in haar nieuwe rol.