Welkom!

Een warm welkom aan iedereen die in de laatste weken is geïnstalleerd bij zijn of haar nieuwe speltak. Bij de installatie worden ook ouders uitgenodigd voor dit moment dat het nieuwe lid trouw beloofd aan de leden van de speltak: "Jullie kunnen op me rekenen!".
Het begon al op 17 november met het installeren van nieuwe leden bij de zeeverkenners, sommigen maakten een promotie tot kwartier, boots en Mathijs zelfs als nieuwe leiding. Op 24 november gingen de Orca’s verder met installeren van hun leden. Een belangrijk moment in het leven van een scout. Maar zaterdag 8 december was het pas echt druk met installeren.

De bevers installeerden hun nieuwe leden en Casper als nieuwe leiding. Maar ook bij de welpen van de Voornse Trekkers Horde werden nieuwe leden officieel welkom geheten en werden Bianca, Patricia en Melanie als nieuwe leiding geïnstalleerd! En de nieuwe welpen bij de Shanti Horde werden geïnstalleerd en Liselotte als nieuwe leiding. De nieuwe scouts bij de luchtverkenners werden geïnstalleerd en Maarten als nieuwe leiding. Bij de explorers van de Rowan/Sherpa’s werd Iwan op bijzonder passende wijze als nieuwe leiding geïnstalleerd.

Van harte gefeliciteerd allemaal!