Zeeverkenners nu een eigen lokaal

Op zaterdag 17 november hebben de Zeeverkenners hun nieuwe eigen lokaal in gebruik genomen. Met het doorknippen van een nautisch touwtje en het openen van de deur verrichte hun teamleider Eric Meerman de officiële opening, waarna de zeeverkenners enthousiast naar buiten kwamen rennen.

Vele ouders en collega-scouts werden door de zeeverkenners gastvrij in hun nieuwe lokaal ontvangen met limonade en lekkers. Het lokaal oogt nog kaal en toch is er al veel werk verricht. Voordat het in gebruik genomen kon worden is het eerst helemaal gestript, waarna nieuwe gipsplaten langs de wanden en het plafond zijn geplaatst en is alles in een witte basis lak gezet. De zeeverkenners zullen de komende wintermaanden gebruiken om het lokaal een eigen gezicht te geven. Er zijn al veel leuke ideeën, dus we zijn benieuwd hoe het er uit zal komen te zien.

Nu dat de zeeverkenners een eigen lokaal hebben, hoeven de Orca’s het lokaal niet meer te delen en hebben zij nu dus ook een eigen lokaal.