Welpen weer boven water …

De welpen van de Voornse Trekkers Horde hebben op hun scoutingkamp de ‘Onderwaterwereld’ verkend! Het begon natuurlijk zo mooi met de overtocht met de Wammus en de Rammus over het Haringvliet naar Stellendam. Een complete verrassing voor de welpen … en ze zijn het hele scoutingkamp voortdurend verrast door de avonturen die de leiding hadden bedacht in het kampthema ‘Onderwaterwereld’.

Afgelopen woensdag zijn ze naar het fort komen fietsen en zijn ze warm onthaald door de wachtende familieleden. Blije, tevreden en misschien hier of daar verwilderde gezichten werden in de armen gesloten. Na een laatste afsluiting van het koraaleiland is de bagage verzameld en konden ze moe en tevreden naar huis.

De kampleiding Patricia, Biana, Nerma en Jeroen waren ook moe en tevreden (en hier en daar een beetje verwilderd) en zeer voldaan. Ze hadden met hulp van de andere leiding, Roel en Sandor een mooi kamp voorbereid en alle plannen zijn prachtig verlopen. Zelfs het weer zat mee, ze waren de zonnebrand vergeten.

Enorm bedankt allemaal !