Wie zijn de Zeevaarders van Catan?

Niemand minder dan de Zeeverkenners natuurlijk. Hun kampthema was prachtig uitgewerkt in spel en uitvoering. Maar eerst gingen deze de bootsen en kwartieren samen met de leiding zeilend naar hun kampterrein op het eiland in de Brabantse Biesbosch. Daar kwamen de andere leden er bij en hebben ze zich acht dagen lang heerlijk vermaakt op de wateren rond het eiland en – af en toe – met een twist met de orca’s die op hetzelfde eiland zaten. Mooi om te zien hoe deze waterscouts zich prima redden op het kamp en hun scoutingvaardigheden volop benutten.

De kampleiding had het kamp prachtig voorbereid en genoten net als hun leden van een heerlijk kamp. Volgend jaar weer! O, dan gaan ze naar Nawaka. Wordt ook heel gaaf!