Laat je uitdagen op de Scout It Out! op zaterdag 16 maart

alt

Ben je tussen de vijf en vijftien jaar? Kom dan zaterdag 16 maart naar winkelcentrum Struytse Hoeck voor de Scout-it-out. Scouting Hellevoetsluis organiseert daar een scoutingspel voor alle scouts en iedereen die met scouting kennis wil maken. Vanaf 10.00 uur barst het van de activiteiten waar je aan mee kunt doen.

Voor kinderen vanaf vijf jaar tot en met groep 6 is er bijvoorbeeld Belgisch worstelen, GPS lopen, spijkerbroekhangen en Ren je rot . Weet je niet wat dat allemaal is? Geeft niks, je gaat op pad met de bevers of welpen en die leggen je wel uit hoe het werkt. Aanmelden kan bij de centrale post op het plein voor V&D. Het bevers- en welpenspel is afgelopen om 12.30 uur.

Zit je in groep 7 en ben je jonger dan 14, dan kun je met een strippenkaart meedoen met acht activiteiten van de water-, land- en luchtscouts. Dus wil je wel eens roeien in het Kanaal door Voorne, marshmallows en pannenkoeken bakken, knoopjes leggen of een hindernisbaan afleggen, vraag bij de informatiestand op het plein bij de fontein dan een strippenkaart. Wil je de hele dag mee doen met alle activiteiten? Meld je dan bij de informatiestand en dan nodigen wij je uit bij scouts van jouw leeftijd draai je de hele dag met hun mee. De scouts zijn er tot 15.00 uur.

Tot zaterdag!