C1000 sponsort Scouting

Op zaterdag 26 april heeft Scouting Hellevoetsluis € 670,55 ontvangen uit handen van Dhr. Kempenaar van de C1000 aan de Jachthoorn in Hellevoetsluis (Bonsen Hoek). {gallery}08c1000{/gallery}

In de afgelopen maanden kregen klanten van de C1000 bij elke €10,- boodschappen een muntje. Dit muntje had een waarde van € 0,05 en kon in een koker gestopt worden. Iedere vereniging had zijn eigen koker. Deze actie is voor Scouting Hellevoetsluis een groot succes geworden! Melanie em Jorne waren dan ook heel blij toen zij namens Scouting de cheque in ontvangst konden nemen.

Melanie vertelt: "Met pasen kwamen we erachter dat onze tenten toch niet meer zo waterdicht waren. Op de begroting stond helemaal niets voor nieuwe tenten, misschien kunnen we nu met deze steun in de rug toch nog droog slapen tijdens het zomerkamp".