Koninginnedag in de Vesting

Ook dit jaar is er weer veel te beleven tijdens de koninginnedag in de Vesting. Bewoners en Scouting ondersteund door PUSH staan weer borg voor veel kinderpret. {gallery}07koninginnedag{/gallery} Op het plein voor het gemeentehuis langs het water wordt weer een kindervrijmarkt gehouden en op het plein voor het fort Haerlem zijn er weer diverse kinderactiviteiten.Uiteraard is er eerst om 10:00 uur een aubade voor het gemeentehuis. Daarna beginnen om 10:30 uur de activiteiten en deze duren tot 15:00 uur.Bij de kraam voor het fort kan er voor € 1,50 een strippenkaart gekocht worden voor het spelen van de diverse spellen.

Wat is er te doen?

Knikkerbak, wiebelplank, trekbiljart, spijkerslaan, raadspel, bootje varen, magneetspel, zeilhijsen, bibberspiraal, stoepkrijten en vele andere.

Daarbij is er ook een mogelijkheid om met een paardenkar een ritje te maken; op een springkussen te spelen; geschminkt te worden of te kijken en te luisteren naar optredens van de Roots Allstars brassband.

De
modelbouw vereniging “Het Groote dok” is ook present met een waterbak waar demonstraties met modelboten te zien zullen zijn.

Voor de ouders zal er een simpel terras zijn met verkoop van snoep, koffie, thee etc.

Medewerkers

Tijdens de dag is er nog behoefte aan enkele medewerkers. Voor informatie en opgave kan er contact opgenomen worden met
Ria Weerheim (Scouting) 0181–320976, of met Derreline Francisca (Roots) tel.06-49731513.