Fort Schoonmaak in januari

alt

Bij de feestelijke heropening van ons fort door de Prins van Oranje was ons fort professioneel schoongemaakt. Dit was nog een gevolg van de restauratie. We zijn nu ruim een half jaar verder en graag willen wij ons clubhuis zo netjes en schoon houden.

Een schoon clubhuis is belangrijk. Het fort wordt intensief gebruikt door leden van Scouting Hellevoetsluis. Aan het einde van elke zaterdag wordt het fort schoongemaakt door één van de speltakken.Het is uiteraard niet mogelijk om dan het hele fort grondig onder handen te nemen. Gangen, hallen en trappen worden geveegd en de toiletten worden schoongemaakt.
Een schoon Fort is natuurlijk belangrijk voor het welzijn van de kinderen en van het kader van onze groep. Als bestuur willen we ervoor te zorgen dat tweemaal per jaar kinderen en kader in een extra schoon Fort kunnen starten met Scouting, zo ook in het jaar 2013. Hiervoor organiseren wij de schoonmaakactie. Eenmaal op één van de eerste zaterdagen in het nieuwe jaar en éénmaal bij het begin van het nieuwe scoutingseizoen na de zomervakantie. Om bij het schoonmaken het kader te ontlasten willen we vragen of ouders bij deze schoonmaakactie willen helpen.
De eerste schoonmaakactie is op zaterdag 5 januari 2012. We willen beginnen om 13:00. Om 15:15 sluiten we deze activiteit af. Tijdens deze schoonmaakactie zullen ook vrijwilligers van Scouting hun handen uit de mouwen steken. Wilt u ook een schoon clubhuis voor uw kind en kunt u komen helpen? Wij horen het graag en u ontvangt nadere informatie. U kunt zich aanmelden bij Bram