Gaat Scouting nieuwe kleding kiezen?

In 2010 bestaat Scouting 100 jaar en viert Scouting Hellevoetsluis zijn 55ste verjaardag. De voorbereidingen voor het eeuwfeest zijn al in volle gang. Iedereen zal het weten dat Scouting bestaat! Na 100 jaar mag Scouting ook wel eens afgestoft worden. Scouting Nederland kiest daarom in november 2008 de nieuwe Scoutingkleding. Ben je lid van Scouting dan kan kan je laten weten wat jij vindt van de nieuwe kleding.

{gallery}08kledinglijn{/gallery}

Hoe doe je dat?
Om te stemmen moet je inloggen op de site van Scouting Nederland. Heb je dit al eens gedaan? Geen probleem dan gaat je het je nu weer lukken, desnoods even klikken op password vergeten en je krijgt een nieuw password per email.

Heb je nog nooit ingelogd?
Om in te loggen bij Scouting Nederland heb je jouw lidnummer nodig. Dat nummer staat op je Scoutcard, of je vraagt het op zaterdag aan je leiding of het bestuur. Met je nummer ga je naar www.sol.scouting.nl. Linksboven druk je op de login knop, daarna klik je op de regel in-log account aanvragen. Daarna volgt het allemaal vanzelf. Ben je ingelogd dan kan je twee dingen doen:

1)      Om je mening te geven over het mooiste nieuwe uniform ga je naar www.leden.scouting.nl of klik in het menu op “naar ledensite”.

2)      Je gegevens controleren op www.sol.scouting.nl Kijk dan bij “mijn gegevens”. We missen nog een hoop email adressen dus zet het er even bij.