Gedenkdag Baden Powell

alt

22 Februari is de dag dat we Baden Powell gedenken, de oprichter van scouting in 1907. Traditioneel hebben we dan een gezamenlijke opening, waarbij door twee scouts de vlag gehesen wordt en alle speltakken de wet opzeggen. We zijn net als elk jaar weer met de collectebus rondgegaan voor een hele kleine bijdrage voor een goed doel. De afgelopen jaren hebben we zo een leuk spaarpotje gevuld. Uit dit potje hebben afgelopen zaterdag twee welpen een mooie cheque ter waarde van € 300,= overhandigd aan Stichting iNZet voor de aanschaf van twee materiaalkisten bestemd voor scouts in het Afrikaanse land, Swaziland.

Op de foto is te zien hoe onze nieuwe voorzitter Jantien met de collectebus rond gaat. Klik hier voor meer foto’s.