Open Dag een succes!

alt

Op zaterdag 8 februari stonden de deuren van Scouting Hellevoetsluis open voor iedereen die eens een kijkje wilde nemen bij ons. Onze bevers, welpen en scouts hadden hun uitnodigingskaarten veel uitgedeeld want in totaal zijn er tussen de 45 en 50 kinderen komen kijken en hebben actief meegedaan. Er werd volop meegedaan met de leuke knutselwerkjes, baksels en buitenspellen. Er werd touwgetrokken, pionierwerk gebouwd, langs touwbruggen gelopen en heel veel meer.

De ouders van de allerkleinsten bleven gezellig kijken, maar de oudere kinderen werden op 12 uur weer opgehaald.

Alle spektakleidingen: super bedankt voor jullie gastvrijheid! Ook een dank je wel aan de vele vrijwilligers die hebben meegeholpen om de dag tot een succes te maken. Klik hier voor meer foto’s.