Holbewoonster verstoort Bever Doe Dag

Op 15 juni trokken de bevers van Scouting Hellevoetsluis naar Vlaardingen voor de Bever-Doe-Dag. Voordat ze konden beginnen hadden ze nog flink wat last van regen, gelukkig werd het daarna droog …

Op deze dag speelden alle bevers uit de regio samen spelletjes waarmee onderdelen gevonden konden worden om de teletijdmachine van Professor Plof te repareren, want ….

Professor Plof had een heuse holbewoonster naar onze tijd gehaald! Deze kon niet praten maar wel meppen met de knuppel die ze bij zich had. Daarmee had ze de teletijdmachine kapot gemaakt. Ze kon niet blijven, ze moest terug. Met de onderdelen die alle bevers hadden gevonden, werd de teletijdmachine gelukkig gerepareerd en kon de holbewoonster weer terug naar haar eigen tijd! Eind goed, al goed.